tiistai 17. huhtikuuta 2012

Paperellan paketti

Tilasin viime viikolla aikamoisen kasan kaikkia välttämättömiä askartelutarvikkeita netistä. (Dubaista kun en löytänyt niin mitään!)

Tällä kertaa tein tilauksen Paperellasta, heillä kun tuntui olevan laaja valikoima juurikin sellaisia leimasimia, joita olen kokoelmiini kaivannut. Toimitus oli tosi nopea, ja vielä kun tilaus oli yli 120 euron arvoinen, niin toimituksen sai ilmaiseksi. Mielestäni erittäin asiakasystävällistä.


Välttämättömyydet. Miten olenkaan ennen pärjännyt ilman näitä!?


Paperikoitakin minulla on jo sellainen kasa, (tai enää ei voi puhua edes kasasta - vuori olisi ehkä osuvampi ilmaus) että voisin askarrella kymmenen vuotta vuorokaudet läpeensä ja silti en saisi kaikkia kulutettua. Mutta joka pirhanan kerta tilausta tehdessäni käyn läpi kaupan paperipakkaukset -osion ja aina sieltä löytyy jotakin sellaista, mitä minulla ei vielä ole tai mitä tarvitsen surkeasti lisää tai mitä ei varmasti enää seuraavalla kerralla saa tai... Ja klik klik klik.

Vuorenhuippu on saavuttamattomissa.


Leimoja taas tuntuu olevan aina liian vähän, tai ei ainakaan sitä tilanteeseen sopivaa. No nyt on niitäkin enemmän. Kauneimmat leimat, joita olen eläissäni nähnyt ovat nuo Stampendousin ja Inkadinkadon kattokruunut. Niitä olen jo kerennyt testata. Palaillaan!

1 kommentti: